CHANGELOG NR 4

Kochani Gracze!

Z przyjemnością udostępniamy kolejny changelog 🙂

CHANGELOG NR 4
– zostały zakończone testy nowego systemu craftu;
– zostały zakończone testy zbroi i broni;
– dostosowano ilość półproduktów potrzebnych do wykonania danego przedmiotu w oparciu o nowy system craftu;
– dodano kilka nowych itemów możliwych do produkcji przez crafterów;
– zwiększono wagę w torbach, sakwach i paskach, aby były bardziej użyteczne;
– zwiększono ilość użyć wywarów i barwników;
– narzędzia wydobywcze nie będą już miały ilości użyć, ale będą się psuć podczas pracy i będzie można je naprawiać;
– zwiększono wartość złota i srebra – będzie to towar bardzo luksusowy, dla bogatych.

W trakcie:
– system chorób + nowy skill „Medycyna”– zostanie wprowadzony kilka tygodni po UPie, aby nie zamęczyć świeżaczków, szczegóły podamy wraz z właściwym changelogiem;
– dostosowywanie cen produktów u npców w oparciu o zmiany w systemie craftu;
– dostosowanie lootu z mobków do nowej ekonomii;
– wprowadzenie możliwości zbierania sadzonek z ziół, warzyw i owoców;
– wprowadzenie możliwości sadzenia ziół u zielarza, warzyw i owoców u rolnika;
– wprowadzenie możliwości hodowania zwierząt.
– rozszerzenie mapy o nowe, grywalne tereny – nowe tereny wciąż są w trakcje budowy z uwagi na niedobór budowniczych. Sytuacja się znacznie polepszyła, więc niedługo po UPie zostanie udostępniony dla Was nowy obszar na mapie.
Są to zmiany, które nie mają wpływu na rozgrywkę postaci w pierwszych kilku tygodniach gry, stąd zostaną wprowadzone po UPie, gdy narybek już się trochę skoxa.

Zapraszamy do składania podań!