Nowości świąteczne

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem, ekipa TC życzy naszym sympatykom wszystkiego najlepszego. Oby nadchodzący rok 2019 był o 2019 razy lepszy od poprzedniego!

***

Kilka miesięcy temu do Waszej wiedzy oddana została informacja o powstającym piątym epizodzie Tajemnic Cintry. Chcielibyśmy utwierdzić Was w przekonaniu, iż prace nadal trwają i zgodnie z pierwotną zapowiedzią, start edycji planowany jest na rok 2019, choć nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty.
Wskutek trwających przygotowań nasza strona oraz forum zostały w dużej części wyczyszczone, a informacje o nadciągającym epizodzie będą stopniowo uzupełniane.

Akcja gry toczyć się będzie w wymyślonym na potrzeby serwera księstwie wasalnym królestwa Cintry o nazwie Srebrogórze w roku 1269, czyli krótko po zakończeniu II Wojny Północnej. Oś fabularna skupi się na wewnętrznej konfrontacji dwóch pretendentów do objęcia pełnej władzy w krainie i stawia na konflikt między okupantem z Nilfgaardu a cintryjską opozycją. Gracze będą mogli opowiedzieć się po jednej ze stron lub wybrać drogę neutralną, w obu przypadkach posiadając możliwość czynnego wpływania na konsekwencje powstałej wojny domowej. Obok głównego wątku pojawią się również poszczególne historie poboczne uwzględniające intrygi indywidualne, waśnie kupieckie bądź polityczne, zawirowania religijne, magię czy potwory.
Gracze, niezależnie od wyboru rasy czy planowanej przynależności frakcyjnej, rozpoczną zabawę w rozległym mieście Emersvort, czyli stolicy Srebrogórza.

Piąty epizod Tajemnic Cintry położy nacisk na wymagające podejście do odgrywania postaci oraz ciężki klimat znany z twórczości Andrzeja Sapkowskiego. Dużego znaczenia w grze nabiorą czynniki takie jak: warstwy społeczne, rzemiosło, sztuka wojenna czy kultura i obyczaje zobrazowane w alternatywnej wizji średniowiecza znanej ze świata Wiedźmina.
Informacje i wskazówki potrzebne do odnalezienia się w grze będą na bieżąco udostępniane w ciągu najbliższych miesięcy. Dziś zapraszamy do zapoznania się z opisem miejsca akcji rozgrywki w dziale Fabuła.

Od strony mechanicznej, piąty epizod budowany jest na silnie zmodyfikowanym emulatorze ServUO. Znane z poprzednich edycji rozwiązania „arcadowe” zostały odsunięte, a sama mechanika serwera przypominać będzie raczej pierwsze odsłony Tajemnic Cintry. Rozwój postaci stanie się stopniowy i dłuższy, przez co, mamy nadzieję, bardziej satysfakcjonujący.
Wszystkie umiejętności postaci zostały zaplanowane i zbudowane niemal od podstaw i można liczyć na różnorodne oraz rozbudowane systemy rzemiosła, eksploracji czy też walki.

Wracając do korzeni gra na nowo zastosuje swą dawną zasadę większej swobody eksploracji za dnia, a śmiertelnego niebezpieczeństwa nocą. Powrócą także klasy elitarne takie jak czarodzieje, druidzi czy wiedźmini.
Zmutowani zabójcy potworów otrzymają zestaw mechanicznych przywilejów, ale również fabularnych obowiązków wobec serwera. Magia znów zostanie podzielona na określone szkoły, zaś wspomniani druidzi czy kultyści Corama otrzymają własny zestaw zaklęć.
Odgrywanie postaci wywodzącej się ze szlachty również będzie traktowane elitarnie i wymagać będzie odpowiedniego podania oraz oczywiście zgody ekipy fabularnej serwera.

 

Mamy nadzieję, że tym newsem i udostępnionym artykułem odpowiadamy na choćby część Waszych pytań. W przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji serdecznie zapraszamy na nasz kanał Discord, gdzie wedle możliwości odpowiemy na dalsze zagadnienia.

Dziękujemy za uwagę i raz jeszcze życzymy Wesołych Świąt!

***