Wieści ze świata

1. Rozwój serwera

Wciąż trwają intensywne prace nad nadchodzącą odsłoną Tajemnic Cintry. Ekipa dokłada wszelkich starań by cały proces kreowania nowego środowiska w rozgrywce przebiegał sprawnie. Chcemy jak najprędzej oddać zarówno w Wasze jak i nasze ręce świat Srebrogórza ze wszystkimi jego możliwościami. Dlaczego więc tyle to trwa?

„A potem świat znowu zaczął istnieć, ale istniał zupełnie inaczej.” – A. Sapkowski, Ostatnie Życzenie

Najnowszy rozdział TC, jak już wspominaliśmy, będzie kładł nacisk na klimat odgrywania i realizm. Aby takim go uczynić, musieliśmy rozgrzebać wszystko, czym dotąd posiłkowaliśmy się w UO i nierzadko poskładać od nowa, począwszy od systemu rzemiosła, a na mapie kończąc.
Obecnie tworzona mapa udostępniona zostanie graczom w formie rozszerzeń. Podczas pierwszego etapu gry poruszać się będziemy po regionie Złotospadów oraz częściowo Grzywy. Rozwój fabularny będzie kształtował zmiany zachodzące w otoczeniu i decydował o tym, które regiony mapy zostaną oddane do użytku. Aktywne i udzielające się postaci będą miały decydujący wpływ na opisany rozwój.

Kraina stworzona na potrzeby nadchodzącej odsłony jest największą z dotychczas występujących we wszystkich rozdziałach Tajemnic Cintry. Potrzeba czasu i sporego wysiłku na przygotowanie jej pod właściwą rozgrywkę, tak by eksploracja mapy cieszyła oko, zaskakiwała i pozwalała się na niej wręcz zgubić.

Przygotowania do startu gry to nie tylko dopracowanie działu umiejętności i praca nad mapą. To również szereg pomniejszych smaczków, które umilą rozgrywkę i pozwolą nam na bardziej kreatywne odgrywanie postaci. Na potrzeby funkcjonowania gry wprowadzane są autorskie grafiki przedmiotów, dopieszczana jest zawartość fabularna i opracowywane są spolszczenia dostępnego dzięki UO materiału.

W oczekiwaniu na start serwera, zachęcamy do zaglądania na stronę, na której co jakiś czas pojawiają się nowe artykuły dotyczące opisów umiejętności, postaci fabularnych i zagadnień ze świata Wiedźmina, mających swoje odzwierciedlenie w klimacie krainy Srebrogórza. (patrz: Leksykon).

Już niedługo aktywowany zostanie dział potrzebny do założenia własnego konta do gry na TC. Aby wziąć udział w rozgrywce, z pewnością potrzebna będzie przynajmniej podstawowa wiedza nt fabuły świata.
Więcej informacji dotyczących aplikacji o konto ekipa udostępni już niedługo, gdy wspomniany dział zostanie uruchomiony.


2. Kanał Discord

O wszystkich zmianach i aktualizacjach na stronie informujemy na bieżąco na naszym kanale Discord: https://discordapp.com/invite/gRvkuwg

Z racji tego, iż co raz większymi krokami zbliżamy się do startu TC, informujemy też o zmianach dotyczących naszego kanału. Od dziś wszelkie rozmowy nt gry prowadzone będą na kanale głównym (# general), natomiast kanał offtopic służyć będzie do rozmów niezwiązanych z grą. Co za tym idzie, ekipa TC nie będzie prowadziła oficjalnych rozmów i odpowiadała na pytania dotyczące serwera na kanale offtopic.
Zmianie uległ regulamin Discorda.


Wszystkim zainteresowanym osobom dziękujemy za cierpliwość. Mamy nadzieję, że razem z nami dotrwacie do wyczekiwanego UPa.
 
Pozdrawiamy,
– ekipa Tajemnic Cintry
Leave a comment

Nowości świąteczne

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem, ekipa TC życzy naszym sympatykom wszystkiego najlepszego. Oby nadchodzący rok 2019 był o 2019 razy lepszy od poprzedniego!

***

Kilka miesięcy temu do Waszej wiedzy oddana została informacja o powstającym piątym epizodzie Tajemnic Cintry. Chcielibyśmy utwierdzić Was w przekonaniu, iż prace nadal trwają i zgodnie z pierwotną zapowiedzią, start edycji planowany jest na rok 2019, choć nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty.
Wskutek trwających przygotowań nasza strona oraz forum zostały w dużej części wyczyszczone, a informacje o nadciągającym epizodzie będą stopniowo uzupełniane.

Akcja gry toczyć się będzie w wymyślonym na potrzeby serwera księstwie wasalnym królestwa Cintry o nazwie Srebrogórze w roku 1269, czyli krótko po zakończeniu II Wojny Północnej. Oś fabularna skupi się na wewnętrznej konfrontacji dwóch pretendentów do objęcia pełnej władzy w krainie i stawia na konflikt między okupantem z Nilfgaardu a cintryjską opozycją. Gracze będą mogli opowiedzieć się po jednej ze stron lub wybrać drogę neutralną, w obu przypadkach posiadając możliwość czynnego wpływania na konsekwencje powstałej wojny domowej. Obok głównego wątku pojawią się również poszczególne historie poboczne uwzględniające intrygi indywidualne, waśnie kupieckie bądź polityczne, zawirowania religijne, magię czy potwory.
Gracze, niezależnie od wyboru rasy czy planowanej przynależności frakcyjnej, rozpoczną zabawę w rozległym mieście Emersvort, czyli stolicy Srebrogórza.

Piąty epizod Tajemnic Cintry położy nacisk na wymagające podejście do odgrywania postaci oraz ciężki klimat znany z twórczości Andrzeja Sapkowskiego. Dużego znaczenia w grze nabiorą czynniki takie jak: warstwy społeczne, rzemiosło, sztuka wojenna czy kultura i obyczaje zobrazowane w alternatywnej wizji średniowiecza znanej ze świata Wiedźmina.
Informacje i wskazówki potrzebne do odnalezienia się w grze będą na bieżąco udostępniane w ciągu najbliższych miesięcy. Dziś zapraszamy do zapoznania się z opisem miejsca akcji rozgrywki w dziale Fabuła.

Od strony mechanicznej, piąty epizod budowany jest na silnie zmodyfikowanym emulatorze ServUO. Znane z poprzednich edycji rozwiązania „arcadowe” zostały odsunięte, a sama mechanika serwera przypominać będzie raczej pierwsze odsłony Tajemnic Cintry. Rozwój postaci stanie się stopniowy i dłuższy, przez co, mamy nadzieję, bardziej satysfakcjonujący.
Wszystkie umiejętności postaci zostały zaplanowane i zbudowane niemal od podstaw i można liczyć na różnorodne oraz rozbudowane systemy rzemiosła, eksploracji czy też walki.

Wracając do korzeni gra na nowo zastosuje swą dawną zasadę większej swobody eksploracji za dnia, a śmiertelnego niebezpieczeństwa nocą. Powrócą także klasy elitarne takie jak czarodzieje, druidzi czy wiedźmini.
Zmutowani zabójcy potworów otrzymają zestaw mechanicznych przywilejów, ale również fabularnych obowiązków wobec serwera. Magia znów zostanie podzielona na określone szkoły, zaś wspomniani druidzi czy kultyści Corama otrzymają własny zestaw zaklęć.
Odgrywanie postaci wywodzącej się ze szlachty również będzie traktowane elitarnie i wymagać będzie odpowiedniego podania oraz oczywiście zgody ekipy fabularnej serwera.

 

Mamy nadzieję, że tym newsem i udostępnionym artykułem odpowiadamy na choćby część Waszych pytań. W przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji serdecznie zapraszamy na nasz kanał Discord, gdzie wedle możliwości odpowiemy na dalsze zagadnienia.

Dziękujemy za uwagę i raz jeszcze życzymy Wesołych Świąt!

***

Leave a comment

ERROR?

Podbijam informacyjnie. Strona moze sie dziwnie zachowywac momentami, remont.

Leave a comment